Posted by: ayhan | 30/06/2011

Gece gece teknoloji üzerine (En son bi de başlık koydum tam oldu ya la :D)

Winampımda bir dünya parça var.

Canım bir parça dinlemek istiyor de açıp arama yapıyorum.

Çok parça olduğundan bi süre bekletiyor sonra istediğim parçayı bulup çalıştırıyorum.

Yedek diskten okumaya çalışıyor takılıyor sonra çalmaya başlıyorum.

Fizy geldi aklıma aynı anda aradığım sanatçının daha ismini yazmaya başladığımda çıktı seçtim bir dünya parçası listelendi çaldım aradığım parçayı.

Sonra birden 2-3 sn arkadan aynı parçayı duydum aa o da ne winampımdaki parça çalmaya başlamış.

Yani özetle teknoloji çok ilerledi 🙂 Bu olur olmaz ben bunu paylaştım sizlerle ya teknoloji harbiden çok ilerlemiş eskiden bi winamp skini indireceğiz diye yarım saat internet kafede beklerdik bi mp3 indirecez diye 1 saat 🙂 Varın gerisini siz düşünün.

O değil de biz şimdi yaşlanınca peehh bizim zamanımızda facebook vardı bilgisayarlar bu kadar küçük değildi her yerde internet yoktu telekom vardı internet bu kadar ucuz değildi diyeceğiz ya çok komik 🙂

Peehh benim 2.1 ses sistemim vardı bi açardım sesini hemen zile basardı komuşular şimdi 19.1 sistemler var 😀

Peehhh benim zamanımda kaplosuz optik mouselar vardı şimdi herşeyi kaşınla gözünle hallediyorsun çok ilerledi canım teknoloji biz eskiden ne çekiyorduk :D…

İphone vardı hatırlar mısın ne olaydı bee hala kullanıyorum 😀 Valla yetiyor bana diyeceğiz yaşlanınca navigasyon var internete giriyorum çetleşiyorum daha nolsun.

Alo Alo yetiyor bana devri kapanır herhalde 😀

Eskiden güvenli internet diye saçma bişi vardı diyeceğiz bi de 😉

Responses

  1. :))

    • Beğendin mi harbiden Alicim öyle birden yazmaya başladım bunlar çıktı


Leave a Reply

Categories

